Artystki wzięły udział w kampanii Spotify EQUAL, która promuje artystki w branży muzycznej na całym świecie.
W ramach inicjatywy powstały specjalne playlisty, na których można znaleźć muzykę artystek z różnych zakątków świata. Lokalne i międzynarodowe playlisty składają się z twórczości artystek z ponad 50 krajów. Co więcej platforma stworzyła także specjalne zestawienie muzyki w całości skomponowanej przez kobiety, które odpowiadają za tekst, muzykę, produkcję oraz wykonanie. Kampania reklamowa, która ma poszerzyć możliwości kobiet w branży muzycznej jest globalnym przedsięwzięciem, które dotarło aż na ulice Nowego Jorku. Spotify EQUAL wykupiło miejsce na elektronicznych bilbordach, na których pokazano bohaterki inicjatywy.
Polskę reprezentują dwie artystki: Monika Brodka oraz LUNA. Artystki mają zmieniać się co miesiąc, a ich fotografie będą pokazywane na okładce globalnej playlisty. Dzięki takiej promocji artystki mają szansę na zwiększenie swoich zasięgów oraz trafienie do nowej, szerszej publiczności za granicą. Na bilbordzie na Times Square pojawiła się Brodka, która promuje swój najnowszy album.
Jako reprezentantka Czech wystąpiła także Ewa Farna. Polsko-czeska artystka wydała ostatnio singiel, który wpisuje się w nurt ruchu ciałopozytywności. W swojej twórczości zwraca uwagę na komfort swojego ciała, zdrowie psychiczne oraz samoakceptację.
Zdjęcie główne: Tabatha Fireman/Redferns/Getty Images