Umykają Ci terminy, nie możesz odnaleźć się w gąszczu obowiązków, a kalendarz, który miał pomóc w organizacji, został porzucony w innej torbie? Z odsieczą przyjdą aplikacje do zarządzania czasem. Jest ich naprawdę sporo, są proste w obsłudze, przejrzyste i dostępne w Twoim smartfonie. Dowiedz się, jakie aplikacje warto ściągnąć na telefon.
To prosta w obsłudze, przejrzysta aplikacja, dostępna na wszystkie urządzenia. Pomaga zaplanować obowiązki związane z pracą, edukacją oraz życiem prywatnym.
Opiera się na tworzeniu projektów, w ramach których wyznacza się zadania do wykonania. Zadania można rozbijać na podzadania, a samą listę zadań uporządkować za pomocą sekcji. Istnieje możliwość nadawania statusu sekcjom: do zrobienia, w trakcie, gotowe.
W Todoist warto korzystać z poziomu priorytetu, dzięki któremu można zdecydować, które zadania powinno się wykonać najpierw. Kolejną cenną możliwością jest zintegrowanie z aplikacją innych usług, takich jak Kalendarz Google, Slack i wiele innych.
Todoist zapewnia wgląd do historii aktywności i ukończonych zadań, a Toodist Karma przyznaje punkty za wykonane obowiązki. Zadania można kierować do współpracowników, dzięki opcji udostępniania. Obowiązki na przyszłość widnieją w zakładce Nadchodzące, więc masz pewność, że nic nie umknie Twojej uwadze.
Prosta w obsłudze, funkcjonalna aplikacja, którą można stosować zarówno do porządkowania obowiązków domowych, jak i zadań zawodowych. Zadania można rozpisywać na obecny dzień, na cały tydzień lub bezpośrednio do kalendarza, kierując je do konkretnej kategorii. Dodatkowo zadania można opatrzyć notatką tekstową, nadać im wartość priorytetową oraz ustawić przypomnienie na określony dzień i godzinę. Istnieje funkcja tworzenia zadań do zrealizowania przez wprowadzanie głosowe. Dane można udostępnić innym użytkownikom.
Evernote to funkcjonalny organizator notatek, dostępny na wszystkie urządzenia. W aplikacji istnieje mnóstwo możliwości kategoryzowania notatek. Co ważne, notatki nie giną w gąszczu danych, gdyż bez problemu można je odnaleźć, korzystając z zaawansowanych funkcji wyszukiwania.
Narzędzie pomoże Ci gromadzić niezbędne dane, takie jak zdjęcia, dokumenty tekstowe, dźwięki, pisać notatki, wykonywać listy z zadaniami. Notatki możesz udostępniać różnymi ścieżkami: mailem, udostępniając link, zapraszając użytkownika do edytowania. Aplikacja umożliwia wysyłanie powiadomień, aby przypomnieć Ci o zadaniu, nawet gdy nie korzystasz w danym momencie z aplikacji.
Oprócz tego w Evernote posiadasz dostęp do notatek nawet w trybie offline. Przydatną funkcją aplikacji jest możliwość zapisywania plików PDF, stron internetowych i obrazów. Evernote łączy się również z innymi aplikacjami, takimi jak Dysk Google, Slack, Outlook, itp.
Kolejne narzędzie do organizowania zadań na Twoim telefonie. Aplikacja działa w trybie offline i umożliwia wysyłanie powiadomień. Trello można udostępniać współpracownikom, przypisując ich do konkretnych obowiązków. Narzędzie ma nawiązywać do tablicy korkowej. W ramach tablicy znajdują się listy, listy zaś są zbiorem kartek z zadaniami – to odpowiednik karteczek samoprzylepnych. Nie ma ograniczeń co do ilości karteczek, można je dowolnie przemieszczać i gospodarować. W kartach można dodawać załączniki i ustawiać terminy na wykonanie jakiegoś zadania. Co ważne, istnieje możliwość obserwowania aktywności członków zespołu.
Zdj. główne: Kevin Ku/unsplash.com