RE.DESIGN – nowa limitowana kolekcja od Reserved
Styl

RE.DESIGN – nowa limitowana kolekcja od Reserved

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Autentyczność – to motyw przewodni najnowszej kolekcji, która powstała we współpracy z generacją Z w Polsce.

Dwunastu przedstawicieli generacji Z nie tylko brało udział w powstawaniu najnowszej kolekcji marki Reserved, ale też sami stali się jej ambasadorami. Jest ona zbiorem ich upodobań oraz fascynacji, idealnie oddając charakter tego pokolenia, które wyróżnia otwartość, bezkompromisowość oraz śmiałość. W kolekcji zderzają się różne style i estetyki. Możemy zobaczyć tu m.in. elementy zaczerpnięte z rękodzieła, streetwear czy vintage. Jak podkreśla marka ma ona dopiero zapoczątkować kolejne działania, które będzie można na bieżąco śledzić pod dedykowanym hashtagiem #PolishGenZ.

– Pokolenie Z jest szczególnie połączone ze swoim otoczeniem. Bardzo świadomi wydarzeń dziejących się na świecie, dzięki ciągłemu połączeniu poprzez media społecznościowe i Internet używamy aktywizmu, aby rozwiązywać problemy, które widzimy w społeczeństwie. Wierzę też, że moje pokolenie jest najbardziej kreatywne dzięki środowisku, w jakim dorastaliśmy. Starsze pokolenia nauczane były kreatywności podczas zajęć; chcąc dowiedzieć się więcej, musiały zrobić to na własna rękę. Pokolenie Z jako pierwsze dostało możliwość odbioru ciągłego napływu inspiracji dzięki łatwemu dostępowi do tego typu informacji

podkreśla Zuza Kacperczyk, studentka grafiki w Londynie i jedna ze współtwórczyń kolekcji.
fot. materiały prasowe

W linii damskiej można zauważyć powrót do minionych dekad. Znajdziemy w niej m.in. motywy vintage, kratkę i szydełkowe wzory,  a wszystko to utrzymane w radosnych barwach. Uwagę zwracają spodnie dzwony, spódniczki w kształcie trapezu i sukienki o linii A. Linia męska również inspirowana jest stylem vintage, w którym dominują przygaszone barwy. W związku z tym, że generacja Z ubiera się na co dzień w to, na co ma ochotę bez względu na pogodę, wiele propozycji okryć wierzchnich można z powodzeniem nosić przez cały rok mimo różnych warunków.

Fot. materiały prasowe Reserved

– Jesteśmy udoskonaloną hybrydą wcześniejszego pokolenia. Weźmy na przykład naszych rodziców: dzisiejsza technologia nie jest im tak niezbędna do życia jak nam – generacji Z, która dopiero wkracza na nowy rynek i ta świadomość technologii jest pożądana, a wręcz konieczna. Ponadto generacja Z potrzebuje nadzwyczaj dużo doświadczeń oraz bodźców ruchowych lub emocjonalnych, a co za tym idzie, jesteśmy ciekawi życia, próbujemy nowych rzeczy, potrzebujemy wyzwań. Nie wykluczam innych pokoleń z takiego typu zachowania, lecz jestem pewny ze to na pewno charakteryzuje nasze.

dodaje o swoim pokoleniu absolwent szkoły filmowej Miłosz Kulesza.

Analogowa sesja wizerunkowa ukazuje bohaterów w codziennym, naturalnym środowisku – w domu, pracy, podczas odpoczynku itp. Za jej realizację odpowiada Bartek Wieczorek.

Fot. materiały prasowe Reserved

Fot. materiały prasowe Reserved

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Beret wraca do łask – nowy trend jesieni!
Beret wraca do łask – nowy trend jesieni!
Hit wśród tegorocznych stylizacji! Sprawdź jesienne inspiracje influencerek modowych!
Jak zastosowanie automatyzacji może pomóc Twojemu e-commerce?
Jak zastosowanie automatyzacji może pomóc Twojemu e-commerce?
Automatyzacja w e-commerce to potężne narzędzie, które może znacząco poprawić sprzedaż i efektywność działania sklepu internetowego.
Jak wygląda kurs językowy?
Jak wygląda kurs językowy?
Chcesz zapisać się na kurs językowy, jednak nie wiesz, czego możesz się na nim spodziewać? Podpowiadamy, jak wyglądają kursy językowe!
Ostatnie wpisy